image Dobrze sformułowane ogłoszenie to połowa sukcesu sprzedaży. Zwykle mając do dyspozycji kilka linijek tekstu trudno jest oddać urodę i walory mieszkania, mimo to od tych kilku fraz może zależeć jak bardzo przykuje ono wzrok potencjalnych kupców, chyba, że mamy szczególnie atrakcyjne zdjęcia. Nagłówek powinien być krótki, zwięzły zawierać miejscowość ewentualnie dzielnicę. W ogłoszeniu powinny zawierać się wszystkie najważniejsze informacje, jeżeli wystawiamy ogłoszenie w internecie mając do dyspozycji więcej pustego miejsca do zapełnienia wówczas uwzględniamy również komunikację, rozstaw pomieszczeń, metrażu, piętro, a nawet wiek budynku. Sprawdzamy czy nie popełniliśmy błędów ortograficznych i literówek. Nic tak skutecznie nie odstrasza jak nieumiejętna pisownia zwłaszcza w świecie edytorów tekstów. Warto podpatrzeć w jaki sposób formułowane są inne ogłoszenia by zobaczyć pewną prawidłowość. Nie ma sensu rozwodzić się nad niepowtarzalnymi cechami lokalu oraz pisać elaboratów, a sformułować przekaz w sposób zwięzły i treściwy.