Szukaj

W Polsce największym uznaniem cieszą się marki wchodzące w skład grupy Volkswagena, legendarna jest u nas niemiecka precyzja i wysoka jakość wykonania. Niemieckie samochody, podobnie jak auta japońskie tracą na wartości najmniej. Wystarczy spojrzeć na kultowe modele przełomu lat 90tych i 2000, VW Passat B5, Skoda Octavia I, i uwaga, Peugeot 406. Szokiem dla zwolenników teorii o wyższości niemieckiej motoryzacji nad resztą świata, może być fakt, że według rankingu szanowanego niemieckiego towarzystwa ADAC najbardziej bezawaryjnym samochodem, jest ten ostatni! Bardziej szokująca może być też informacja, ze dwa pierwsze modele w dobrym stanie technicznym kosztują ok 10 tysięcy złotych, natomiast Peugeota w podobnym stanie można nabyć już za ok 5-6 tysięcy! Okazja? Być może, model ten cierpi jednak na problemy z powłoką lakierową i z układem elektrycznym, czego jako nieistotne nie wziął pod uwagę ADAC, należy także pamiętać że decydując się na używane auto francuskie, włoskie (fiaty), czy używanego forda, możemy zostać zaszufladkowani, jako właściciele podróbki prawdziwego samochodu i mieć problem z odsprzedażą naszego auta, w kraju zdominowanym przez miłośników niemieckiej motoryzacji